Sunday, December 31, 2006

Happy New Year

Just a simple Happy New Year, peeps~!

I'm going out to celebrate (and forget about myocardial infarction etc. for a while)... Cya in 2007! ^o^

Thursday, December 28, 2006

A Summary Of "Hols"

Okay, I'm kinda sien now.. Coz the internet is like damn damn slow [till I can vomit blood, arrgh] and only the wired connection is working.. The wireless can't access at all!! =( I think it's becoz of the taiwan earthquake which has affected a lot of the internet connections around the world.. *huge sigh*

So I won't type much here I guess. Just that I can't survive without internet connections with the outside world.. Coz I'm practically closed up at home, most of the time back in penang anyway. And my only enjoyment is the internet and the PS2, which the former has been cruelly taken away from me. And there is only so much time you can spend playing the PS2 okie. Aikz.

Fine fine, I shall not act like a spoilt brat. *flicks hand*

Hmm. What have/had I done since I was in pg? Besides eating a lot of good food (hehe), I went shopping for new year clothes last nite. My mum has been more loose-handed in spending money on me this time around.. ^o^ So I got a top, a skirt and a nice pair of shoes~! And all them are red or some shade of red. Quite a difference from last year.. Rmb the me that liked gothic colours? I still liked black, but I guess it's time to spruce up that wardrobe instead of all those black shirts.. =P

Hmm. The rest of the clothes I shall just buy myself in KL, which is so much easier, coz it means I can buy clothes without mum's input on it. But to tell the truth, my relationship with her has improved significantly these hols. Is it becoz that I'm more patient and tolerant now? Dunno. But it's a good thing and I'm glad. =)

Actually, come to think of it, I've not been spending my time fruitfully these days. I'm so gonna die for CVS exam! *Sigh* Better buck up, girl, especially if you wanna go Countdown for the New Year this sunday... Oh, I'm going to go back to KL this sunday, which means no parents, which also means I can go countdown! Yayz~ Shhhh... Don't let my parents know oh. Hehe.

And there's gonna be a bbq this saturday too~! With all of my mum's side of the family.. Yipee! I love bbqs.. Hehe. Well, maybe the sentence "I love food" would be more accurate. But then, I really shld watch my weight ade.. My parents say I've put on weight ade.. =( I'm gonna start exercising and watch what I eat~! There! I've finally blogged abt it, so I hope there's some sort of improvement in that area.. Maybe a new year resolution? We shall see..

Ah, kinda miss the rowdiness and crazy laughter that I've with frenz. But staying with the family has its pros too. Ah, everything has its pros and cons.

Fine, the slow internet connection is killing me. I'm signing off now. Wish me luck that I'll study as much as possible so I won't suffer the following week. Yeap. Tataz peeps!

There's a reason why I put "hols" in my post title. Coz if you have an exam right after your holidays, then it's not exactly a holiday, is it? Bah.

Tuesday, December 26, 2006

Sleuth Wannabe

And here I'm again, procastinating, when I shld be studying.

Besides blogging, what have I been wasting my precious time on? Let's see.

I have this totally awesome game to recommend to you guys~!

It's called Sleuth, a detective game. (Click here.) You hvta solve various cases thru interviewing suspects, confirming their alibis, asking around for witness evidence and interpreting footprints, handwritings and threads. And you get to side with various political factions, learn new skills and update your equipment... Really cool~!

And the best thing is, it's FREE! Of coz, you only get to solve 3 cases per day, on the other hand, if you pay, you can solve 12 per day and have other cool quirks too. But doesn't matter. 3 cases per day is cool by me...

Trust me, you guys shld try this game out! Hehe.

Okla, I wanna go watch Full Metal Alchemist ade. [It's a really nice anime!!] Tataz~!

Monday, December 25, 2006

Sleeping Child (Modified)

Those in the search for the lyrics of the song Sleeping Child (originally by MLTR, now modified and performed by Dr. JPJ on Friday Night) will search no more. Coz I'm going to post them up here now. Enjoy, coz it's really funny~!

The lecture hall up on the 3rd floor,
That's where we teach you all;
And Mr Student he came by,
To sit-in for a lecture.
He'd had his lunch, a very large lunch,
He'd eaten way too much;
Soon he is yawning, now he's asleep,
And snoring loudly away.

Oh my Sleeping Child, your mouth's so wide,
That you're drooling wild, on your side
There's one reason why,
I'll wake you up Sleeping Child.

If all the students around the world
They had a mind like yours;
We'll have no learning and no brains
There'll be ignorant fools on Earth
If all the Deans and all the parents,
Could see you here this way;
You won't be matched for PMS,
You'll be staying here for life.

Oh my Sleeping Child, your mouth's so wide,
That you're drooling wild, on your side
There's one reason why,
I'll wake you up Sleeping Child.
I'm gonna fire you Sleeping Child.
Send you away from the class so mild
Keep you away from the class,
Away from the class, outside.

Oh my Sleeping Child, your mouth's so wide,
That you're drooling wild, on your side
There's one reason why,
I'll take you out Sleeping Child.

Haha. Damn funny, right? We're all rotfl that wonderful night. ^o^ Anyway, that shows that even lecturers/doctors haven't lost their sense of humour yet and can be wonderfully talented too.

On Friday Night, Dr. Thani, Dr. Rajesh and Dr. Sri Kumar performed a really funny sketch abt a medical sch called B.U.M.S.. (shall not go into the details) :P Dr. JPJ and Dr. Rajesh are really good singers too while Dr. Sri Kumar is a mean drummer~! Yeng! Oh ya, Dr. JPJ can play the guitar too. Cool, ain't it? Hehe..

Ok, this post isn't about Friday Night (and I think I'm too lazy to blog abt that liao, sorry ya) so I'm gonna end it here. Am being very lazy these few days. *shyt* CVS exam coming soon, girl!!Excuse: am currently back in the food haven called Penang! Yayz~! Home sweet home...

Whatever. Must buck up. And will end post here too. Ciaoz~!

Friday, December 22, 2006

Merry Christmas & Happy New Year

Haha. Won't blog much, except that I feel kinda tired... I think it was largely due to that session of aikido last wednesday.

My neck is totally aching *clutches neck in pain* and so are various parts of my body. =( Maybe it was becoz I ffk-ed aikido for 2 weeks coz was damn busy. But I think it was becoz they made us try to flip~!!

Damn painful eh, doing flips! Sumore it was my 1st time, so of coz not very good at it lah. I think I kinda hurt my backbone coz it felt numb after a few flips. o.O

*sigh* I think won't be able to go for countdown for the coming new year. Coz our cvs exam is like 4 days after? *pouts* Besides, I might still be in penang at that time, and hello, my parents definitely won't let me out lah. Aikz.

Anyway, later will be going to start preparing foodstuffs for the Christmas Potluck Party! Yayz~!!

Time to enjoy a bit, after a few stressful days! Okay, wishing everyone an early Merry Christmas and a Happy New Year!

Monday, December 18, 2006

A Reevaluation Of Self

Wah. Time really flies. I can't believe that sem 2 is finishing soon. And the year is ending soon too, come to think of it. o.O

Is it time to do a reevaluation of the year? Well, to do that, I'll hvta read back my resolutions for this year.

*reading while humming*

Lemme see. I shall do a summary and evaluation together.

  1. To get good results accademically. Did I do this? I passed sem 1. I failed once. I (think I) bounced back after that. Ok I guess. But can't tick it coz this is an ongoing process. Aikz. Must work harder!!

  2. Find a significant other. *cough cough* *continues coughing* Wah, my cough haven't recover hor? =P

  3. Make more new & great frenz! Well, I can safely tick this, I guess. =) Made many many frenz since I came to kl, really nice ppl, them. I'm happy with the frenz I have now. Hehe.

  4. Experience more new things. Yeah, I definitely did this! Too many to list down here (but if you've been an avid reader of this blog, you'd know)... but I'm happy that I've tried new things that I've never done before. But haven't gone clubbing tho.. [dunno why, not exactly a high on my list now, compared to last time. *shrug*]

  5. Have a better relationship with my family members. Hmm. Not really sure about this. All I know for sure, I do argue less with them and I appreciate them more. But have become a bit distant from them. So I guess can't tick this. :T

  6. Be more independent. Learn to do things on my own. Haha. This is totally yes! I've learned how to live in a dirty house handle my own household chores and stuff. Yeah. A lot of things hvta do on my own now..

Well, looking back, my resolutions were kinda vague, huh? But I guess I did managed to fulfill most of them. Which is good~!!

Okay okay, I was just looking for smtg to blog out of boredom. -_- But at least this reevaluation was useful. Hehe.

Fine, since I've nothing interesting to say now (coz every time I've the urge to blog, the connection will just die on me, ish), that's all for now, folks.

I'll of coz come up with another set of Resolutions for the coming New Year! Hehe. Thanks for taking your time to read this boring post. =P Tataz~

Sunday, December 17, 2006

Random Updates

Not so free to update recently, been busy busy. My weekdays are kinda full, only get to relax abit during the weekends. *frowns*

Well, yesterday's PBL didn't go very well. Out of the 9 ppl, only 6 arrived on time, and 2 crucial people didn't come. Which didn't bode well for the rest of us. We only went about our PBL very superficially. And at the end, our fasci reprimanded us for it. (besides myocardial infarction/heart attack is a very important topic!)

He didn't raise his voice or anything, he just suceeded in making us feel very guilty and like crap. =( And the thing is, I didn't feel indignant or anything, coz I felt that we deserved it. Okay, maybe not all of us, but I'm not going to say anything else about that. Just that I did the best I could, so I'm not going to dwell on that. -_-

Anyway, he didn't trust us to do our last PBL on our own anymore, so that's it. We still have PBL on the last week. So all that rushing of PBLs didn't do any good at all. Bah.

Okay. Whatever. I'm so over that. *flicks hand*


My family came down yesterday.. well almost all. My mum didn't come. I was quite disappointed actually. Coz I tot I'd finally get a chance to show her my home and how I handle myself here in KL. (and maybe she'll see that I can take care of myself now)

But she didn't come becoz she had to take care of my grandma who has to go for a leg operation. Ppl never tell me things now. I feel a bit distant from my family at times. =( Quite a sad thing actually, but can't help it. I can't believe how different they looked from the last time I saw them. *sad face*

Well, nvm. Will get to see them again next week! Going back to dear penang! *thinks of food again! haha* But can't really relax during that week of holidays coz will have CVS in-course assessment the following week. Sigh. But that means can study properly for it kua. Hope I don't fritter my time away leh. *looks for determination*


Just noticed today's date. [sometimes days just pass by just like that] And remembered that today is supposed to be Alumni Nite for our HSC frenz. Sigh. Didn't get to go. Just too damn busy. Sad~

What to do... A medic student's life is never easy. Stress is a loyal companion. :T The system's courses are quite hard. Interesting but hard. Been feeling a lot more stressed than usual. *does the usual pull-hair stunt* Sometimes will really get just too fed up with studying! Aikz.


Ok, last thing on the agenda. Next friday, we're going to have a potluck party to celebrate Christmas! Yayz~! I love parties! I'm going to help puifun, suewen, lishan cook 3 dishes. hehe. I can't wait!

I guess I shld stop here now.. Is it time to study again? Aikz.

What a life that I chose. Aih, no regrets, girl. Yeah, that's the way...

Wednesday, December 13, 2006

The Thing About Responsibility

Man, am I exhausted. Been doing too much lately. Physically and mentally drained. Add that to the fact that I'm sick now, aikz..

Yeah, you heard right. I'm sick AGAIN. =( Presented first with cough, then sorethroat, hoarse sexy voice and later with joint pains. Must be some viral infection, I guess.

*rmbs abt yesterday's lecture about rheumatic fever that is normally dismissed as flu only later to worsen to valvular heart disease* :O

*flicks hand and dismiss it as "medical students' syndrome". blah*

Anyway, what are the supposedly many things I have done/or going to do?

Lemme see. I have two PBL2s this week (arggh), the last CSU for cvs (scared leh), my parents are coming down on thurday (Woot!!), campus frenz tutorial later (shyt, how am I going to tutor the juniors?), have to act for the murder game drama in the upcoming E3 camp (you guys must go ya!!) and... got myself co-in charge of the backdrop for Variety Night for the upcoming orientation...!!! I'm quite excited over the last two! Wee~

And on top of all this, I'm supposed to keep up with all my studies which are becoming harder and harder by day. *huge sigh*

Dang! I'm not exactly a person good at handling responsibility. I mean, I AM responsible [pls lemme brag k], but I'm just not very comfortable with having responsiblity over smtg major and the fact that ppl are depending on you to deliver. Or else everything will come crashing down.

But I really guess it's time to take up some responsiblity. Later on a doctor, we really will hvta take on major responsiblities for our patients' well-being. Yeah.. (is this part of growing up?)

Sometimes, I wonder how some other ppl manage. Being involved in a hundred things, and still have time to study and chill. I really wonder.

Do they have an extra 24 hours each day? Not possible, but it sure looks like that. Really salute them.

I guess I'll just hvta try my best. Living life the best way I know. Yup! =)

Saturday, December 09, 2006


Haha. In case you don't understand what the title of this post means, it stand for - Oh My God, Thank God It's Friday~!

Yeap, how glad I'm that it's finally friday (ok, a bit belated, saturday in this case then). It certainly has been a hectic week, so much so that I haven't been able to update for so long.

Lemme see. On tuesday morning, I had my 1st clinic visit to Jinjang. We arrived way too early (7am!) coz we started out too early just to beat the jam. Besides, we took a shortcut and didn't use the "map" given by imu.

Anyway, the place was certainly way too nice to be a clinic, it looked more like a miniature hospital... Fully air-conditioned too! Well, we're supposed to help around the clinic and clerk 4 patients' full history. Since so coincidentally that day, the doctor in charge of us and the head nurse was on leave, we didn't have much to do. So we spent the whole time there clerking patients.

It wasn't as hard as what my other frenz at other clinics experienced. For one, the air-con atmosphere put the patients at ease and they weren't that irritable. Partnering with 2 other frenz, we managed to clerk 6 patients! :D

Some of the histories were interesting, but all the patients we clerk were quite happy to talk with us actually. Wic proves the theory that all patients want to do is talk. Haha. We're definitely all tired out after clerking so many patients. It certainly isn't easy to clerk patients while trying to create rapport + getting the info you want + sounding like you're not a retard. -_-""

Okla, enuf abt that.

On tues nite, it was time to watch the Christmas Play! Wow. The play was certainly nice!! Fabuloso acting!! I like the meaning behind it. Just found out what is the real gift of Christmas.. It's not Santa Claus or presents, it's God's son, Jesus himself. Ah, didn't really know that.. The gangsters' part was hilarious. And the funny thing is, everyone is talking like them now! lol~

Okay. And on wed morning, we had extra CSU class with no other but the man himself, Dr.Archike. The class was terrible for me. I swear, I really did study for the class the whole of previous nite. But I was kinda intimidated by him + eager to get the correct answer that I totally screwed up. *arggh!*

It wasn't that hard but I just dunno why I messed up. Kena marah kau kau. ='( Was pretty upset after that. Ish! Actually, most of us kena marah too, but me and another girl kena more lah. Really sadcase.. I can't rmb if he called us "stupid" but I know he certainly said that we're all a bunch of "lazy bums"...

What annoys me is that I don't feel that I'm that lazy to warrant that. I'm certainly giving almost, if not all, the best I can do. Guess that I still hvta work harder. How come I feel that I'm always trying to catch up? Something that I'm not exactly used to, if you know what I mean. *sigh* Guess that current times are not like before liao.

Gambate! Look for the fire within, girl!! =)

But after all that, there was no rest at all. I had PBL the next day. Really hvta prepare for it coz now my group has to do all the topics. It's beneficial, but kinda stressful tho. :( I didn't managed to read up on all, but I covered almost all of the important parts, I hope. Embryology is really interesting!! Woo~

And after all that, there was still no rest. Yeah, don't your eyes pop out. I had to prepare for my next CSU on friday morning. It was history taking for 2 cardiac patients. The SPs were really good actors! It went relatively okay for me. Wasn't as bad as I tot it was. I'm not sure abt the diagnosis tho. Was going to write down what's the diagnosis here but it certainly won't be fair to those who haven't have their CSU yet, I guess. Ah well, it certainly is interesting how taking a good history would help us in making a diagnosis, besides doing other tests like blood tests etc to confirm. Hmm...

And finally, there was time to rest. Phew~ *lets out deep breath*

To destress, went over to my frenz' house to play the new naruto PS2 game. Certainly felt good. Then went to carrefour to buy a new stand fan. The old fan is going bonkers liao. That's another rm100 down the drain. *frowns* I'm freaking broke this month, esp after buying that clinical medicine book. #must save money and keep fit ade!! Rmb!#

Anyway, after class that nite, it was time to sit down and watch the annual Friday Night event in imu.. It's kinda like a talent show thingy and mind you, I was certainly blown away by the amout of talent that imu has. It certainly was cool!!

Since this post is getting too long ade, I'll talk abt Friday Night in another post okay... Time to chill a bit after an exhausting and stressful week. Wee~! Also have a lot to study too... *sigh* Okay, ciao, peeps!

PS: Didn't get to go for aikido grading, well, actually I already foresaw that. *sigh* For our kyu, only Kee and KeePing are good enuf to go. But I guess, there are some things in life that you just hvta priotise. And aikido isn't exactly at the top of the list. Studies and my social life are. Haha. So be it! :)

Sunday, December 03, 2006

Guess Where I Went & Guess Who I Saw?

Woah! So damn full... Haven't eaten SO much since a long long time! *rubs contented belly*

Guess where I went just now? I went to John's farewell party (John's the president of aikido club) at Shogun at 1-Utama! ^o^ Woo~

The food spread was damn alot okay. It's kinda like a Japanese buffet with lots of other fusion food too. =D My god, I feel so fat now. :T Shouldn't eat so much eh, but I just cudn't resist!

For sushi alone, there were already so many types!! For ice-cream, there were about 12 types I think, and added with nato de coco, it's really yummy! Wee~

I ate a bit for every food item I took, and still I haven't finish tasting everything.. *sigh* Suddenly wished that I've a bigger stomach to stuff everything down. Don't I sound like a glutton. Aiyoyo..

Neway, it costed around rm55/person plus tax. It was lucky that aikido club was able to subsidize rm20 for each person. But that means everyone still hvta pay about rm35 too! :O Wah, my pocket really empty ade!! *huge sigh* Must save money and keep fit ade... Aikz.

Hmm. Haven't been studying the whole week. *shyt* And I still hvta prepare for CSU 1 coz Dr.Archike will be giving my group an extra class on wed - coz he took so long doing the general examination that he didn't do the cvs part at all. Besides, that time we're having exam after that, so he let us go lah..

And I need to read all the lectures the past week too. I better buck up, or else all my work will get piled up again, which is not a good thing... *rmbs past lesson* I do think that I've learnt my lesson so.. you know lah..

Err. What else do I hvta say? Hmm.. Oh ya!! Smtg very interesting!!

Before we went back home, we went to MPH to buy some stationery. Guess who was having a talk just then? It was Yvonne Foong, a prominent blogger that speaks on her experiences of having neurofibromatosis. She was talking about her new book - I'm Not Sick, I'm Just A Little Unwell.

And... and do you know who was one of the ppl listening there?? I swear to you, I really think it was Kennysia~!!!!!! The most famous blogger from Malaysia! And in the top 100 most read blogs in the world!

*eyes pops out and starts hyperventilating*

Actually I can't be 100% sure coz he looks a bit different in real life - if it's him... but it does makes sense for him to be there, right? Michelle who was there with me was the one who spotted him first. So I reckoned it really was the man in person. Woo~

I really admire that man. Not only he can be witty in like every post, at the end of the day, he goes out of his way to support others - like helping Yvonne to promote herself and raise funds for her operation and stuff like that. Hey, he flew down all the way from kuching to listen to her talk eh.. Geng!

Wished that I'd talked to him just now. Aikz. But it'd have been rude to interrupt coz he was listening to the talk just now. *huge sigh* Anyway, it's still cool to see him in person. (He looks more chubby in person. haha.)

Okla, gotta stop liao now. My bed calling me now.. Don't think I'd be eating dinner ade.. hehe. Cya peeps!

Edit- Won't upload the photos liao. You can see them at Michelle's blog. And I've put some up on my friendster site. ^v^

PPS: Oh ya, I wanna say a big thank you to Kee Ping, Kee, and especially Eugene who helped me to repair my stand fan yesterday!! And saved me abt rm70 from buying a new fan. I'll belanja everyone ice-cream next time ya! Terima kasih banyak banyak! =)

Saturday, December 02, 2006

Difficult Lectures

Oops. I forgot what I wanted to blog again. :T

Err... *thinks hard*

Oh well, nvm. I'll just talk abt smtg else equally important too.

Yesterday's two lectures were really HARD!! Especially the first one abt Congenital Heart Disease. I've never seen so many words (in the length of 4 pages) that I dunno in my life. =(

tetralogy of fallot, persistent truncus arteriosus, ebstein malformation, paradoxical embolism, pulmonary stenosis...

What are those??!!

I really dunno eh... *sobs* Was partially lost throughout the lecture becoz Dr.Thani was going so fast (can't blame him coz class only 1 hour ma) and his accent is hard to get sometimes, esp when he's saying some jargons. :I

I think I need to study more...!! =(

Instead, the second lecture which a lot of seniors feared (so many inflitrated our lecture hall! :O), was relatively okay for me. It was about Electrocardiogram/ECG. I think it was becoz I read some stuff abt it in preparation for PBL. Actually, the lecture (by Dr.Timothy Sung, my tutor actually) cleared up some things that I didn't understand while reading.

Now I get the stuff about the leads and whatever. -_-

But it's still not easy to read an ECG in the span of 20 secs. *thinks of sem5 OSCE and shivers*

But that just shows how 2 different lectures can have different effects when one prepares for it.

*gentle reminder to try to prepare for lectures in advance*

*wails that it's not even possible to finish past lectures, no need to say future ones*

Oh well. I guess I'll just try my best. Gambate! (but kinda lazy, no mood to study tho... aikz.)

On a lighter note, Christmas Week is coming soon in imu! ^o^ We're going to have a play on tuesday night and a "friday night event" on friday of course. That is going to be so fun..!

Okla, will stop here lah.. Going out for lunch soon. Tataz~

PS: Dr.Leong sensei said that we're not good enough to go for the next aikido grading on 10th dec eh.. But he has given us a second chance tho. He may let us go, if we prove ourselvevs worthy. But for once, I'll not get upset over smtg that can't be changed. I'll just go if he gives the green light, but if not okay, so be it. (Yay, improvement!)

Friday, December 01, 2006

To The Funfair

Hello peeps! Can you believe this? Me and my frenz (Kee, Suewen, Lishan, Eugene, Denise, Tzen, Kee ping) were so bored last night and didn't feel like studying, so we went to the funfair near imu! It was pretty fun! It has certainly been a long time since I've been to a funfair.

However, the entrance fee was bloody expensive. It was RM3 just for entry only! And the rides were really expensive... RM6 each... o.O *jingles pockets to find them empty*

But since we're already there, we decided to go on one ride that was remotely fun. So we decided upon a ride called Ali Baba. Yeah, I know, funny name, but it was pretty cool. It's smtg like a minature version of Top Gun.

We all went bonkers on it. It's been a long time since I felt the G-force! (Haha, physics, people...) Nice!! But at least the ride was around 2 mins long, so we got our money's worth I guess. But I think we got desensitized of the spins after a wide. But anyhow, it was cool. =) Must do again!! *but looks sadly at empty pockets*

After that, we walked around aimlessly. And this is what we saw on one of the rides.

Photobucket - Video and Image Hosting

Isn't it so funny, the name of the ride? Really o.O. Hahaha...

After that, the guys played 2 of the stall/booth games. And Kee managed to win one of them - the type where you need to throw a basketball into the hoops - actually those were netball hoops, not basketball ones, therefore narrower. To tell the truth, he got it in accidentally, coz it went into the net beside the one he was aiming for. But luckily, the person was nice and said it counted. Hehe.

And this is the present/gift he got.

Photobucket - Video and Image Hosting

Isn't it so darn cute?! I <3 it!!

He gave it to me, coz as a guy, he very well couldn't want to keep a soft toy, right? Haha. Guys = wanna be macho. Soft toy = not macho. :P

My first soft toy... (the ones I had when I was baby don't count) Haha, dunno why. I'm a girl, but I wasn't really a soft toy sort kind of person. Prob becoz my mum would frown upon it and say its a waste of money..

But this winnie the pooh is so cute that it's hard to resist.. hehe. It looks so innocent with its cute lil eyes. lol.

Anyway, I was glad I went after all... It really was fun to go there with frenz. ^o^

Sorry, guys, that I was grumpy during dinner. I was fretting about my rotation grouping... But I guess, what will be will be, sometimes just can't fight fate. And mine isn't that bad after all... I'm sorry that I get so aggitated easily over the smallest things. Will try to change. I'm sorry that I tried to inflict my grumpiness upon you guys too. Gomenasai... Room for improvement!!

PPS: Oh ya, went to the Redbox in Lowyat Plaza on wed morning. Was fun too! Pity that we didn't extra time.. I feel like singing more.. hehe.

PPPS: Pbl yesterday was not bad. I prefer the discussion way over the presentation way! It certainly is getting interesting. Although now we hvta cover all topics, I feel that it's quite beneficial as we're forced to learn more. CVS looks like an difficult but interesting system.. =)